Aanvraagformulier

Het bestuur van Stichting Dokter Eijnatten wil graag nog meer steun verlenen aan projecten/initiatieven op het gebied van de (gezondheids-)zorg en maatschappelijk werk, die onvoldoende steun van anderen ontvangen. Deze projecten/initiatieven dienen wel een algemene doelstelling te hebben binnen de gemeente Someren of ten goede te komen van de inwoners van Someren. De Stichting mag geen steun verlenen aan individuele personen.

Wij constateren dat de laatste jaren steeds meer projecten in samenwerking met organisaties uit de Peelgemeenten worden opgepakt. Als dat van toepassing is doneert Stichting Dokter Eijnatten naar rato van het aantal Somerense deelnemers/inwoners.

Let op! Dien uw aanvraagformulier tijdig in. Uw aanvraagformulier wordt na ontvangst op de eerstvolgende vergadering behandeld.

Heeft u ideeën voor steunverlening aan projecten op het gebied van
(gezondheids-)zorg en maatschappelijk werk, laat het ons dan weten.
U kunt uw aanvraag voor een donatie indienen via het hier beschikbare aanvraagformulier. Voor andere vragen of informatie kunt u schriftelijk of via mail contact opnemen.

Vergaderdata 2024

• 29-01-2024
  • 08-04-2024
  • 01-07-2024
  • 16-09-2024
  • 18-11-2024

Aanvraagformulier Donatie

U ontvangt na het invullen van het formulier een bevestiging per mail met daarin alle ingevulde gegevens.